Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2011

This is me!

Σε αυτήν την ανάρτηση θα  ήθελα να σας μιλήσω για εμένα! Με λένε Βίκυ και είμαι 17 χρονών…και φέτος είναι η τελευταία μου χρονιά στο σχολείο. Θέλω να περάσω Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης στην Αθήνα..αυτό  πραγματικά είναι το όνειρο μου…βέβαια δεν ήταν πάντα έτσι…όχι…παλιά ήθελα να γίνω ηθοποιός και θα έδινα τα πάντα για να το καταφέρω..αλλά τα τελευταία χρόνια η ανεργία χτυπάει κόκκινο σε αυτό το επάγγελμα και έτσι άρχισα να αναζητώ κάτι άλλο. Έψαχνα κάτι που θα μου άρεσε και θα το έβαζα ως στόχο αυτήν την χρονιά. Και το βρήκα Δημοσιογραφία! Πως δεν το είχα σκεφτεί ποτέ?? Είναι το μόνο επάγγελμα που δεν σε βάζει σε ρουτίνα..και την φοβάμαι πολύ την ρουτίνα.. Τώρα καταλαβαίνω πως αυτό είναι αυτό που θέλω πραγματικά να κάνω στην ζωή μου αυτό είναι το πραγματικό μου όνειρο και θέλω όσο τίποτα στον κόσμο να πραγματοποιηθεί! Προσπαθώ βέβαια οι βάσεις είναι πολύ ψηλά … αλλά προσπαθώ! Δεν ήμουν ποτέ η καλύτερη μαθήτρια της τάξης αλλά ούτε και μέτρια. Αλλά αυτό που έκανα πάντα ήταν να συμβιβάζομαι. Δεν προσπάθησα ποτέ να δώσω το εκατό της εκατό των δυνατοτήτων μου… αλλά φέτος πρέπει να κάνω την υπέρβαση και  να πάω ένα βήμα παραπάνω…   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ονειρευτήκαν